Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Wilson Clash + λίγο περισσότερο power

  1. #1
    Junior Member
    Εγγραφή
    05-02-2016
    Μηνύματα
    32

    Wilson Clash + λίγο περισσότερο power

    Καλημέρα. Λόγω tennis elbow έχω πάει στη Wilson Clash 98 η οποία με εξέπληξε πολύ θετικά (πριν είχα Babolat Pure Strike 98). Μου άρεσε η ευκολία στο swing και το γενικότερο feel στα χτυπήματα. Αυτό που μου λείπει είναι λίγο περισσότερο power στα χτυπήματα. Κάτι σαν αυτό που μου έδινε η Pure Strike. Για να πιάσω δηλαδή βάθος στα χτυπήματα πρέπει να κάνω είτε πολύ flat χτύπημα ή να βάλω πολύ δύναμη στο χέρι μου.

    Υπάρχουν κάποιοι τρόποι να δοκιμάσω να δώσω λίγο power;

    Είμαι ερασιτέχνης αλλά με σχετικά καλή τεχνική. Επίπεδο: 3.5-4.0

  2. #2
    Senior Member Το avatar του χρήστη Simplicius
    Εγγραφή
    19-02-2012
    Περιοχή
    Attica
    Μηνύματα
    1.325
    .
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο xpanta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα. Λόγω tennis elbow έχω πάει στη Wilson Clash 98 η οποία με εξέπληξε πολύ θετικά (πριν είχα Babolat Pure Strike 98). Μου άρεσε η ευκολία στο swing και το γενικότερο feel στα χτυπήματα. Αυτό που μου λείπει είναι λίγο περισσότερο power στα χτυπήματα. Κάτι σαν αυτό που μου έδινε η Pure Strike. Για να πιάσω δηλαδή βάθος στα χτυπήματα πρέπει να κάνω είτε πολύ flat χτύπημα ή να βάλω πολύ δύναμη στο χέρι μου.

    Υπάρχουν κάποιοι τρόποι να δοκιμάσω να δώσω λίγο power;

    Είμαι ερασιτέχνης αλλά με σχετικά καλή τεχνική. Επίπεδο: 3.5-4.0
    Το swingweight είναι σχετικά ψηλά (327) οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά με προσθήκη βάρους ψηλά στο κεφάλι, κάτι που θα σου έδινε την έξτρα δύναμη που ζητάς.
    Θα πρότεινα να πειραματιστείς με κάποιο πιο δυνατό πλέγμα...

  3. #3
    Junior Member
    Εγγραφή
    05-02-2016
    Μηνύματα
    32
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Simplicius Εμφάνιση μηνυμάτων
    .