Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Θέμα: Tennis elbow

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Smile Tennis elbow

    Καλησπερα σε ολους,
    Με ταλαιπωρει απ τον ιουλιου μεχρι τωρα το χερι μου.Αισθανομαι τον πονο χαμηλα στο καρπο και μπρος το ποντικι ψηλα.Εκανα και μια βλακεια και
    επαιξα ρακετες το καλοκαιρι για πολυ λιγο.Πριν ομως ειχα παει σε ορθοπεδικο και μου ειπε οτι θελει ξεκουραση και παγο και να παρω επιδεσμο.Θελω τη γνωμη σας.ευχαριστω

  2. #2
    Junior Member
    Εγγραφή
    21-03-2013
    Μηνύματα
    247
    Το tennis elbow ειναι στον αγκώνα, μια φλεγμονή. Αυτο που περιγράφεις στον καρπό και στο μπράτσο δεν ξέρω τι είναι, δεν είμαι και γιατρός βέβαια... ��
    Εγω παντως οταν επαθα tennis elbow πριν αρκετα χρονια που ξεκινησα το αθλημα και το επαθα λογω κακης τεχνικής που την διορθωσα με τον καινούργιο προπονητη μου, αυτο που εκανα ηταν ξεκούραση σχεδον εναμιση μηνα... και χρηση πάγου, όχι επίδεσμο. Και οταν επεστρεψα στις προπονήσεις παλι παγο μετα την προπόνηση.
    Και παλι ομως λεω δεν ξέρω αν ειναι επικονδυλίτιδα αυτο που περιγράφεις. Σε καθε περίπτωση περαστικά. Μιλα με τους ειδικούς, κάποιον προπονητη και θα σε συμβουλεύσει για τις σωστές ενέργειες.
    Αυτα απο εμενα...

  3. #3
    Και κάτι τελευταίο....κόψε τις ρακέτες...σου χαλάνε την τεχνική και σου επιβαρύνουν τα χέρια..παίξε τάβλι καλύτερα στην παραλία...ποιο ανούσια και καταστροφική ασχολια στην παραλια δεν υπαρχει

  4. #4