Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 24

Θέμα: ΖΗΤΗΣΗ ΡΑΚΕΤΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ

  1. #1

    ΖΗΤΗΣΗ ΡΑΚΕΤΑΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟ

    Καλησπέρα ψάχνω ρακέτα με μικρότερο head size 100, κάτω απο 300γρ. L3 και όσο γίνεται πιο οικονομική.
    Μου έχει προτείνει κάποιες, και τον ευχαριστώ, ο Simplicius αλλά ήθελα να δω μήπως υπάρχει κάτι στο forum.

    Αν κάποιος ενδιαφέρεται ας απαντησεί είτε εδώ είτε με pm, αν γίνεται με φωτογραφία της ρακέτας.

  2. #2
    Senior Member Το avatar του χρήστη Simplicius
    Εγγραφή
    19-02-2012
    Περιοχή
    Attica
    Μηνύματα
    1.322
    Περικλή, σου πρότεινα και κάποιες μεταχειρισμένες που διατίθενται εδώ στο forum.
    Δες το μηνύματά σου.

  3. #3
    Καλημέρα στο φόρουμ,

    για να μην ανοίγω καινουριο τοπικ για το ίδιο θέμα, γράφω εδώ.

    Είμαι αρχάριος στο άθλημα (2 μηνες) και ξεκίνησα να παίζω με δανεική ρακέτα απο το tennis club, συγκεκριμένα μία Wilson Sting με head size 110 και όλο το βάρος μπροστά. Στα πρώτα 4-5 μαθήματα όλα καλά, αλλά καθώς αυξάνοταν η ένταση παρατήρησα ότι την ένιωθα άβολη και βαρια.

    Είμαι 1,82 - 89 κιλά και 26 χρονών.

    Οι υπόλοιποι συμπαίκτες μου είχαν πάρει ήδη και εν τέλει κατέληξα να παίζω κάνοντας 4 μαθήματα την εβδομάδα από 1,5ώρα με την Yonex RDS 001 εδώ και 20 μέρες
    Παρότι στην αρχή τα βρήκα σκούρα, την ψιλοσυνήθησα και πλέον με κουράζει μόνο απέναντι σε άντρες με συνεχόμενα δυνατά χτυπήματα.

    Έχει έρθει η ώρα της αγοράς και ενώ είχα αποφασίσει για Volkl organix v1 midplus με 102 κεφάλι, σκέφτομαι μήπως πάω εν τέλει σε 100αρι αφου και με 90αρι τα καταφέρνω(θα μου πείτε σιγά την διαφορά 102 με 100)

    Μέχρι τα 80-90 ευρώ που θέλω να δώσω έχω βρεί Wilson Pro Staff 100L, HEAD YOUTEK GRAPHENE SPEED S και αρκετές Dunlop.

    Σε αυτές κατέληξα λόγω βάρους και ισορροπίας ελαφρώς προς την λαβή καθώς ψάχνω κάτι που θα το κρατήσω καθώς βελτιώνομαι και δεν θα το αλλάξω σε 1 χρόνο.