Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: Συμπαίκτης τένις

  1. #1

    Συμπαίκτης τένις

    Ζητάω συμπαίκτη τένις για προπονήση. Περιοχή: Βόρεια Προάστεια. Επίπεδο προχωρημένο-αλλάζω καλά μπαλιές. Ηλικία δική μου: 32
    E-mail: giorgos1618@yahoo.gr

  2. #2
    Φίλε εγώ είμαι αρχάριος. Ενδιαφέρομαι όμως. Εάν έχεις χρόνο και δεν έχεις βρει συμπαίκτη μπορούμε να κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά.

  3. #3
    ΦΙΛΕ ΖΗΤΑΩ Κ ΕΓΩ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΝΝΙς.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ?ΤΗΛ ΜΟΥ 6974379911 ΔΗΜΗΤΡΗΣ

  4. #4
    Γεια σας παιδιά.....Είμαι από Θεσσαλονίκη και μένω στο κέντρο.Παίζω τέννις σε μέτριο εως καλό επίπεδο θα έλεγα.Ψάχνω να βρώ συμπαίκτες για να κάνουμε την προπόνηση γιατί το γουστάρω πολύ το άθλημα....Οποιος ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει με πρωσοπικό μήνυμα ή ας μου στείλει στο "dimitrismorfakis@yahoo.gr".....Ευχαριστώ.....

  5. #5
    Καλησπερα παιδια!! Νεος στο forum! Ειμαι αρχαριος στο τεννις αλλα εχω πολυ ορεξη και μαθενω γρηγορα! Μενω στην περιοχη της ηλιουπολης αλλα μπορω να ερθω σ ολο το λεκανοπεδιο για να παιξουμε τεννις! Αν ενδιαφερεται κανεις ας στειλει προσωπικο μυνημα να κανονισουμε!! ευχαριστω

  6. #6
    Καλησπέρα παιδιά..Μένω 'Αλιμο(σύνορα με Αργυρούπολη)..επίπεδο μέτριο..ψάχνω συμπαίκτη για πρωινές ώρες..και ΣΚ..(email: panosadamop@gmail.com)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panosadamop : 26-12-10 στις 21:55

  7. #7
    Junior Member
    Εγγραφή
    09-01-2011
    Μηνύματα
    1
    κανεις για τεννις?

    ειμαι αρχαριος(μαθαινω τωρα) και ζηταω αντιπαλο.πληροφοριες με pm η email(decryal@yahoo.gr)

  8. #8
    Θεσσαλονίκη.
    Γεια σας παιδιά!Αναζητώ συμπαίκτριες -ες, μέτριο ως καλό επίπεδο για να παίζουμε κυρίως στο Ποσειδώνιο(παραλία) και στο πανόραμα (Ν.751), Αλεξάνδρα alkuonis@yahoo.gr

  9. #9