PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτήσεις αρχάριου για εξοπλισμό!



apostolo15
18-08-13, 22:09
Χαίρετε ξανά, γράφτηκα πρόσφατα στο forum και έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τον εξοπλισμό που θα χρειαστώ. Σεπτέμβρη θα ανέβω στην Κομοτηνή που διαμένω ως φοιτητής, που σημαίνει πως καταστήματα με ειδικό εξοπλισμό δεν υπάρχουν έτσι θα ήταν χρήσιμο ότι μπορέσω να το πάρω από Αθήνα.

Σε γενικές γραμμές τι χρειάζεται ένας αρχάριος και νέος στον χώρο που θέλει να ασχοληθεί; Ρακέτα; Κάποια ειδική ενδυμασία; παπούτσια;

Απ'όσο ξέρω στο σύλλογο που θα γραφτώ, τον πρώτο καιρό τουλάχιστον θα μου δίνουν εκείνοι ρακέτα, απ'τα λίγα που έχω διαβάσει εδώ μέσα μάλλον έχω καταλάβει πως ρακέτα δεν παίρνεις έτσι απλά στην τυχή αλλά παίζουν πολλοί παράγοντες που έχουν να κάνουν με το εμβαδόν της κεφαλής κλπ. Εφόσον, περάσουμε αυτό το θέμα, βρίσκω μια ποιοτική ρακέτα που θα κάνω τη δουλειά μου με 50-60 ευρώ;

Σε γενικές γραμμές τί άλλο χρειάζομαι; Ας σημειώσουμε πως είμαι πλήρως αρχάριος και το μπάτζερ περιορισμένο.

Stamos
19-08-13, 19:51
Ρακετα: Μην αγορασεις ακομα ρακετα αν δε ξεκινησεις το αθλημα ..... παιζοντας με ρακετες που θα σου δωσει ο προπονητης σου αλλα και αλλες ρακετες φιλων. Mετα απο 3-4 μηνες αφου αρχισεις να καταλαβαινεις τι θελεις και που θες να φτασεις ... αγορασε κατι που θα κρατησεις για 1-2 χρονια
Υπαρχουν και demo ρακετες που μπορεις να δοκιμασεις με ελαχιστο τiμημα π.χ. στο www.e-tennis.gr (http://www.e-tennis.gr?utm_source=tennisnews_tennisforum&utm_medium=postAug13&utm_campaign=etennisPromo)
..Φυσικα και υπαρχουν καλες ρακετες με 50-60 € ( ειδικα μεταχειρισμενες σε αυτη τη τιμη θα βρεις ευκολα)

apostolo15
20-08-13, 00:44
Για να μην ανοίξω νέα θέμα, ας πω εδώ την πρώτη μου (απογοητευτική εμπειρία από το τέννις) :p.