PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή πλέγματος



sotkat
03-06-13, 22:06
Γεια σας
Είμαι αρχάριος παίζω τένις 1 χρόνο 2 με 3 φορές την εβδομάδα και θέλω να αλλάξω το πλέγμα.
Έχω μια Wilson federer pro head size 105 ,weight 275g, balance:340.
Δεν έχω ιδέα τη πλέγμα να διαλέξω και θα ήθελα τη βοήθεια σας.
Μου αρέσει να παίζω με φάλτσα(ίσως μου βγαίνει λόγο του πινκ πονκ που παίζω χρονιά )
Κάθε πότε είναι κάλο να γίνετε αλλαγή πλέγματος ?

Simplicius
04-06-13, 01:59
Ο κανόνας λέει ότι αλλάζουμε πλέγμα τόσες φορές όσες παίζουμε την εβδομάδα, οπότε εσύ καλό είναι να αλλάζεις 2 φορές το χρόνο (βολεύει αρχές καλοκαιριού και αρχές χειμώνα - για να προσαρμόζεις ανάλογα την τάση).

Για φάλτσα, τα πολυεστερικά πλέγματα είναι μονόδρομος, τα οποία όμως είναι λίγο "απάνθρωπα" για το χέρι - και ιδιαίτερα καθώς είσαι και αρχάριος. Υπάρχουν απλά κυλιδρικά και άλλα "textured" συνήθως με γωνίες (5γωνα, 6γωνα, κλπ), που δίνουν μεγαλύτερο φάλτσο αλλά χάνουν την απόδοσή τους πιο εύκολα καθώς "τρώγονται" οι γωνίες τους με το παίξιμο.

Προσωπικά, θα σου έλεγα να πας σε ένα όσο πιο μαλακό polyester γίνεται, όπως το TopSpin Cyber Blue 17 (για απλό) και για "textured" τα Tourna Big Hitter Black 7 17 (δεν πρέπει να υπάρχει στην Ελλάδα) ή το Solinco Tour Bite 17 Soft (λίγο σκληρότερο από τα άλλα δύο και με μικρότερη διατήρηση του αρχικής τάσης).

Και για αρχή να τα πλέξεις σε λίγα (μα πολύ λίγα!) κιλά!! Για το μέγεθος της ρακέτας σου θα πρότεινα max 21 κιλά (κάθετες) και 20 κιλά (οριζόντιες) τώρα το καλοκαίρι - και τουλάχιστον άλλα -2 κιλά για το χειμώνα...
(σ.σ. ξέχνα την προτεινόμενη τάση που γράφουν επάνω οι ρακέτες - είναι από άλλες εποχές και άλλου είδους πλέγματα!)

sotkat
05-06-13, 15:09
Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση
Να ρωτήσω και κάτι άλλο τώρα στο επίπεδο που είμαι θα καταλάβω διαφορά στο πλέγμα ?
κάνει τόσο μεγάλη διαφορά? το πλέγμα

chas
05-06-13, 20:21
Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση