PDA

Επιστροφή στο Forum : Πήρα σωστή ρακέτα;



Scandal
24-11-11, 20:25
Παιδιά, σήμερα αγόρασα ρακέτα. Η αλήθεια είναι ότι κινήθηκα κάπως βιαστικά λόγω ανυπομονησίας και χωρίς να το έχω συζητήσει πολύ με τον προπονητή μου.
Καταρχήν να πω ότι είμαι τελείως αρχάριος (είμαι 22 ετών και πηγαίνω τένις περίπου 2,5 μήνες).

Η ρακέτα που πήρα είναι η Head PCT Ti Four (http://www.ionas.gr/showproduct/RdXNHyxv0h4e/PCT-TiFour).
Δύο πράγματα με ανησυχούν σε αυτή, πρώτων ότι είναι μόλις 245g και επίσης ότι έχει λαβή L2.
Διάβασα ότι οι L2 είναι καταλληλότερες για γυναίκες, αν και στο site του Intersport τη δηλώνουν ως "Men".

Να πω ότι η ρακέτα που μου δίνουν όλον αυτόν τον καιρό είναι πολύ πιο βαριά (μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή το βάρος της) από αυτή που πήρα, συγκεκριμένα με κούραζε και, που και που μου γύρναγε στο χέρι η λαβή κατά το χτύπημα. Γενικά πάντως δεν έχω πολύ δύναμη / δεν είμαι γυμνασμένος.

giannis_ch
25-11-11, 01:18
Για αρχαριο μια χαρα ειναι η ρακετα που πηρες (αν εξαιρεσεις οτι ειναι λιγο κλεψιμο τα 130 ευρω που την πουλαει το Intersport). Το μεγεθος της λαβης παει αναλογα με το χερι σου. Στους αντρες συνηθως συνανταμε απο L3 και πανω, αλλα δεν ειναι απολυτο. Μπορεις να το μετρησεις ακριβεστερα ετσι http://www.tennis-warehouse.com/LC/Gripsize.html, με τη διαφορα οτι εκει που λεει να τοποθετησεις το δεικτη του χεριου σου, ειναι σωστοτερο να δοκιμασεις το μικρο δαχτυλο. Αν παντως η πολυ πιο βαρια ρακετα σου γυρνουσε στο χερι που και που, αυτη σε περιπτωση που και η λαβη ειναι μικρη, θα σου γυρναει ακομα πιο συχνα.

antgiann
25-11-11, 12:01
Καλή είναι για αρχάριο αλλά δυστυχώς βλέπω να την αλλάζεις σε λιγότερο από 6 μήνες αν προχωράς καλά στα μαθήματα

mano5_4
25-11-11, 17:20
Μην ανησυχείς, η λαβή μεγαλώνει και το βάρος το αυξανεις αν θες...

Scandal
25-11-11, 18:56
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Η λαβή πως μεγαλώνει; Με το overgrip?
Επίσης το βάρος πώς αυξάνεται; Ελπίζω όχι με κάποιον ανορθόδοξο τρόπο...

mano5_4
25-11-11, 20:38