PDA

Επιστροφή στο Forum : Τα φώτα σας, διψάω για τένις!



mpoupa
26-06-11, 15:55
Καλησπέρα! Είμαι νέος στο φόρουμ και παλιός τενίστας. Έκανα τένις από 10 έως 16 χρονών και από εκεί και πέρα με έφαγαν τα μαθήματα και η σχολές! Τώρα πλέον στα 22 μου παίζω μια φορά το 6μηνο με παλιούς φίλους(τίποτα σοβαρό). Θέλω να ξεκινήσω κάτι σοβαρό, να βελτιωθώ, να θυμηθώ τα παλία και γιατί όχι να κατέβω σε κανένα τουρνουά. Το βασικό μου πρόβλημα είναι το οικονομικό(είμαι φοιτητής). Ξέρω ότι στους Δήμους υπάρχουν προγράμματα φθηνά ειδικά για μένα που είμαι πολύτεκνος αλλά το επίπεδο είναι συνήθως χαμηλό με πολλά άτομα και οι 2 ώρες τη βδομάδα καταλαβαίνετε ότι για κάποιον με απαιτήσεις είναι πολύ λίγες. Ζηλεύω πολλούς φίλους μου που πάνε στα αθλήματα τους(ποδόσφαιρο, μπασκετ, ποδηλασία, πινγκ πονγκ) και δεν πληρώνουν μια και μερικοί βγάζουν και ένα χαρτζιλίκι. Στο τενις αυτό φαντάζει αδύνατο μάλλον και αναρωτιέμαι το γιατί.. Για να μην σας κουράζω άλλο θέλω να μου πείτε αν υπάρχει δυνατότητα να μπω σε κάποιο όμιλο η αλλιώς μια λύση για να προπονούμαι σωστά ώστε να δω πρόοδο. Δεν θέλω να γίνει χόμπυ και να παίζω 2 φορές τη βδομάδα και μια με ένα φίλο το σ-κ. Ακούω με χαρά τις γνώμες και τις προτάσεις σας! Ευχαριστώ εκ των προταίρων και μακάρι μέσα απ το φόρουμ να καταφέρω να βρω μια λύση!

thanasis68
26-06-11, 17:12
περιοχή Αττικής να υποθέσουμε;

mpoupa
27-06-11, 01:38
ναι σόρρυ έχετε δίκιο, αττική μένω(χαλάνδρι)

chrpapa
02-09-11, 09:28
Καλημέρα!! Μπες στην σελίδα www.novatennisclub.gr και θα μπορέσεις να ενημερωθείς για τα τμήματα ενηλίκων. Σε αυτό το club διδάσκουν Καθηγητές Φυσικης Αγωγής με ειδικότητα στο τένις, οπότε είναι το καλύτερο μέρος κατα την γνώμη μου για να μάθεις σωστά και σε σύντομο χρονικό διάστημα την τεχνική - τακτική του τένις...

AlexVent
03-09-11, 04:21